Posted by : Adsız 31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yolumuz köy...
Köye yolunuz düşerse neler yapabilirsiniz ? Ölmeden yap listesine yeni birşeyler daha ekledim.


Ava çıkın ;
  • Gittiğiniz yerdekiler için belki bu sıradan bir iş olabilir. Sık sık çıkarlar ve onlara katılmak istediğinizi söyleyin bir tüfek kapın ve avın inceliklerini öğrenin.

Traktör sürün ;
  • Bol bol geniş arazi var elbette rica edin ve atlayın bir traktöre diğer araçlardan oldukça farklıdır. 

Köy pazarını dolaşın ;
  • Kimyasal madde var mıdır telaşına nokta koyacağınız yerdesiniz. Rahat rahat alışverişin tadını çıkartın. Ayrıca uygun fiyata bulma şansınızda oldukça yüksektir.

Tarlada yardıma ihtiyaç var ;
  • En sık göreceğiniz şey ise tarlada çalışan kişiler yarım saat onlara yardım edin ve tarlada kullandıkları aletleri kullanın. Toprakla uğraşmak insanın fazla olan statik elektriğini alarak rahatlamanıza yol açar. 

Mümkünse inek sağın ;
  • Belki de listede ki en zor iş budur. Gerek bulması gerekse inek sağmanın zor olduğu bilinmesinden dolayı. Yardımla öğrene bilirsiniz. Bunda iğrenecek, çekinecek bir şey yok, yapmadım demezsiniz.
Şimdilik bu kadar, ekleyeceğim şeyler olduğunda güncelleyeceğim.

{ 1 yorum... read them below or add one }

  1. İlginç bir liste çıkarmışsınız. Ben bunların çoğunu yaptım. Şanslıyım galiba. :)

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -