Posted by : Adsız 1 Temmuz 2013 Pazartesi

100 temel eser
Ölmeden önce yapmam gerekenler listesinde bir maddede 100 temel eseri okumak. Bende ilk adımı atarak okumaya başladım.
Kendi düşünceme göre bir insan ne kadar kitap okursa okusun, kitap okumayı sevsin, klasikleri okuması gerek. Çok kişiyle konuştum bu konuyu ve klasikleri sıkıcı buldukları için okumuyorlar. Madem öyle benim farklı olmam lazım ki bir adım önde olayım..

Okuduklarım var, şu sıralarda Suç ve Ceza'yı okuyorum. Ayrıca vikitap.com adresi kitaplarımı listelememe, okuduğum gün sayısı ve sayfa yüzdesiyle bana yardımcı oluyor, kullanmanızı tavsiye ederim. Okuduklarımın listesini hem burada hemde vikitap.com adresimde ekleyeceğim. vikitap.com adresim ; Profilim

Neyse geçelim kitaplara... Tüm listeyi bu linkten bulabilirsiniz. Sürekli güncelleyeceğim.

1 - Bize Göre (Ahmet Haşim)
2 - Ömer Seyfettin Hikayelerinden Seçmeler
3 - Nasrettin Hoca Fıkalarından Seçmeler
4 - Halk Şiirlerinden Seçmeler
5 - Dede Korkut Hikayeleri
6 - Yunus Emre Divan'ından Seçmeler
7 - Divan Şiirlerinden Seçmeler
8 - Kutadgu Bilig'den Seçmeler
9 - Mesnevi'den Seçmeler (Mevlana)
10 - Gülistan (Şeyh Sadi Şirazi)
11 - Don Kişot (Cervantes)
12 - Dönüşüm (Franz Kafka)
13 - Suç ve Ceza (Dostoyevski) [Şuan okuyorum - 29/06/2013-...]

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. 100 Temel Eseri okumanızı tavsiye ediyorum, bende neredeyse hepsini okudum. Umarım sizde kitapları beğenirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. 3 ile 13 ü yarım okudum. Yani devam etmedim. Sevmediğimden değil. Fırsat bulamadığımda. 5 ile 11 i de okudum. Her ikiside çok güzel.

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -