Posted by : Adsız 15 Temmuz 2013 Pazartesi

mail ve sms
Gerek iş hayatında gerekse günlük işlerde kullanılan yöntemlerden iki tanesi mail ve SMS atmak. Ama hepimizin sevmediği bir durum var : Toplu Mail veya SMS. Bunu aşalım haydi !


Günlük hayatta SMS'i ve iş hayatında da mail servislerini bolca kullanıyoruz ve öyle anlar geliyor ki haber vermek için ya da bişey danışmak için toplu gönderim yapıyoruz. İşte en büyük yanlış burada...

İstediğimizi elde etmenin yolunu bilelim ki başarı kaçınılmaz son olsun. Okuduğum bir yazı da diyor ki ; toplu gönderim yapmak size hiç bir sonuca ulaştırmaz ! Bir deney yapmışlar ve kişilere toplu mail atıp "Bana yardımcı olur musunuz ?" gibi basit bir istekte bulunmuşlar. Aynı mesajı bir toplu, bir de tek tek farklı kişilere göndermişler. Sonuç ne ? Tek mail atılıp yardım isteyenler amacına ulaşıyor. İşi bilmek gerekiyor...

Bunu düşündüm ve bende deneyip arkadaşlarıma gönderdim. Sonuç aynı çıktı. E zaten bizim ülkede eskisi kadar olmasa da toplu mesaj ve mail gönderimi hala devam ediyor, bırakın artık bu işi...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -