Posted by : Adsız 8 Temmuz 2013 Pazartesi

para
Blogumda seri haline getirerek yazdığım ve yayınladığım altı tane Para Kaybetme Hata'ları yazısı mevcut ve daha da devam edeceğe benziyor. Peki neden yazıyorum, ne işimize yarayacak, kim uygulayacak ? Şimdi düşündüm de buna bir açıklık getirmek istedim.
Bu blogda bir çok konuya değiniyorum, farklı kategorilerde bir çok konu yazmaya, öğrenmeye ve kendimce öğretmeye çalışıyorum. Buda onlardan bir tanesi. Tüm bu kategorileri toparlayan tek bir amaç var ; kendini geliştirmek, yeni bir şeyler katmak.

Ben özellikle genç yaş grubuna hitap eden etkinlikler, projeler, fikirler, bilgiler yayınlarken kendi yaptıklarımı da buraya koyuyorum ve kendim yaşadığım durumları belirtiyorum ki yapacak kişi, zorlukları bertaraf ederek zorlanmadan yapabilsin. Dediğim gibi ilk önce genç kesime hitap ediyorum ve bazı şeyler farkındayım bu da özellikle maddi konularda yaşanan zorluk. Bir çok tecrübeyle sabit olup hala devam etmekte olan bir problem hele üniversite öğrencisiyseniz . Ağaç yaşken mantığı var bu işin içinde ayrıca, para kaybetme hataları yazı dizisinde yer yer öneriler mevcut, tasarruf önerileri. Genciz ve hepimizin bir hayali var ve bunları gerçekleştirmek için en iyi çağdayız, genciz. Bunu herkes tarafından istenen bir hayal olduğunu biliyorum fakat tüm Türkiyeyi dolaşmak 81 ili görmek herkesin hayallerinde mevcuttur elbette, e bunun için maddiyata ne kadar gerek duyulacağı hepimiz biliyoruz. Bu benim örneğim, sizin arklı bir hayaliniz ve ayırmanız gereken bütçeniz farklı olabilir ama tüm yol tasarruf etmekten, para hesabını bilmekten geçiyor bence bu şekilde bilinçli bir birey olmanın yollarından biride bu konudur.

Daha ne kadar devam eder bilmiyorum ama ben tükenene kadar bu konuda yazmaya niyetliyim ve şöyle düşünüyorum elbet bir gün en azından bir kişiye yardımı dokunacaktır...

Ayrıca çalışan bir kişi içinde bir o kadar önemli bir konudur, herkes için önemli bir konu, umarım işinize yarar seri devam edecek...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -