Posted by : Adsız 21 Temmuz 2013 Pazar

12 kızgın adam
Harika bir filmle daha karşınızdayım. 12 Kızgın Adam...
IMDB sitesinin oluşturduğu 1000 film listesini bitirmeyi hedeflemiştim. Bu filmde onlardan bir tanesi, ayrıca Top 250 listesinde de 7. sırada şuan. Filmin kalitesini anlatabildim mi bilmiyorum ama konusuna geçiyorum. Film benim kültlerim arasına girdi bile. 1957 filmidir ve siyah-beyaz.

O kitapçı raflarında duran, bilmem kaç saniyede ikna etmenin sırları falan filanları bırakıp bu filmi izleyin. İknanın sırları burada...

Konusu ;
On iki kişiden oluşan bir jüri, babasını öldürmek suçuyla mahkemeye çıkan bir genç hakkında karar vermek zorundadırlar. Genç idam mı edilecek yoksa serbest mi kalacak ? Bütün konuşmalar sonunda belirlenecek. Daha fazla anlatırsam filmi izlemeye gerek kalmayacak en iyisi siz başlayın.

Fragman ;


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -