Posted by : Adsız 2 Temmuz 2013 Salı

SBSM?
Blogumda yeni bir yayın başlattım ; Sana Birşey Söyliyim mi? Bu yayınlarda çeşitli konular, konseptler olacak ve üzerine konuşacağız. İlk bölümü yayında...


Herkese merhaba !

Geçenlerde aklıma, sadece yazılarla olmaz birde sözlü, canlı konuşmalar olsun, böyle birşeyler anlatmaya devam edeyim dedim. Bu şekilde ortaya bu yayın çıktı. Hoşuma gitti, devamını yapacağım.


Gelelim 1. bölümde neler var?
İlk bölümümde, bana çok sık sorulan bir konu var. Aday Basketbol Hakemliği yapıyorum ve çevremden bu işin nasıl olduğu, ne yapılması gerektiği konusunda çeşitli sorular geliyor. Bende bu program aklıma gelince ilk konu olarak bunu düşündüm. Daha sonra, bir Basketbol hakemi arkadaşım olan Rıdvan Özcan'a bana katılmasını teklif ettim, sağolsun kabul etti ve ben sordum o cevapladı. Tüm bilgileri verdik. 10 dakikalık bir program çıkarttık ortaya...

İçerik ;

  • Merhaba faslı,
  • Tanıtma kısmı,
  • Hakem olmaya nasıl karar verdi ve nereden öğrendi ?
  • Başvuru için neler gerekli ?
  • Başvurudan sonraki süreç nasıl ilerliyor ?
  • Farklı şehirlerden katılınabilir mi ?
  • Basketbol Kursu hakkında bilgi,
  • Hakem kurs çeşitleri,
  • Kurs bitimi süreci,
  • Aday hakemlik süreci,
  • Masa hakemliği hakkında bilgi,
  • Saha hakemliği hakkında bilgi,
  • Çıktığı ilk maç,
  • Lisans süreci,
  • Veda.
Yukarıdaki sorulara cevap aldık, hakemlik başvurusuyla ilgili 10 dakikalık bilgi röportajı oldu. Arkadaşıma katıldığı için teşekkür ediyorum.

Yayıncı ; Kültür Yaşa
Sorularınız için yorum yapabilirsiniz.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -