Posted by : Adsız 8 Temmuz 2013 Pazartesi

mutluluk
İstediğim oldu ve ben bu blogu kurmamdaki temel amaca ulaştım diyebilirim. Sizinle paylaşmak istedim.


Bu blogu kurarken aklımda hep : acaba bildiklerimi başkalarına nasıl aktarırım sorusuna yanıt olur diye düşünüp kurmuştum. Ben çok bilmiyorum fakat şunu biliyorum ki bilgi paylaştıkça çoğalır. Bende bu yüzden bir adım atıp bu blogu kurdum. Daha sonra bir çok yazı yazdım, kategoriler oluşturdum, gezdim yazdım, okudum yazdım, izledim yazdım. Tek amacım vardı ve geçenlerde sanırım ona ulaştım.

Nasıl mı?
Bloguma bir kaç gün girememiştim ve evime gelip bir göz attım, kimler neye bakmış, ne yapmış diye bakarken birisi, Google'ye ; "kültür arttırma" yazarak beni bulmuş. Sonra dedim ki içimden iste istediğim buydu. Şimdi ölsem gözlerim açık gitmez. Bir kişiye dahi en ufak bir şey dahi okutup, öğrenebildiysek ne mutlu. Ben daha çok şey yazacağım. Gerek dolu dolu gerekse ıvır zıvır bilgi ama şunu unutmayın ki hayatta önünüze çıkmayacak bir şey yazmam. Bir gün karşınıza mutlaka çıkacaktır yada benim karşıma çıktı ve yazdım.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -