Posted by : Adsız 10 Ekim 2012 Çarşamba

Ölmeden önce yapılması gerekenler
Kültür Yaşa yeni bir projeyle geliyor. Artık canınız sıkılmayacak. Kişisel gelişimi bu kitapla birleştirip hayatımıza renk, kendime bilgi ve deneyim katacağız. Detaylar içeride.


Kitap reyonunda gezerken enteresan, daha önce dikkatimi çekmeyen bir kitaba rastladım. Ölmeden önce yapmanız gereken 2001 şey diyordu. Yanımda koltuk bulup hemen oturdum ve kitabı incelemeye başladım. Aslında benim not alıp yapmaya çalışacağım şeylerin üstüne daha farklı yapılması gereken maddeler koyarak ilginç bir kitap yaratmış yazar. Bende kitabı alıp çıktım ve yolda aklıma bir proje geldi.

Şöyle ki ; Bu kitapla üzerinde durduğum kişisel gelişimi birleştirip hem can sıkıntısından kurtulacağız hemde kendi özgüven, deneyim ve bilgi katmış olacağız. Kişisel gelişimin başlı başına da temeli bu değil midir ? Ve Kültür Yaşa'nın asıl amacıda budur. Gençlerdir, sosyalliktir.

Yaptığım maddeleri burada paylaşacağım eminim hepimiz için kendimizde bir değişikliğe sebep olabileceğine
eminim. Haydi siz de kitaptan edinin ve şu can sıkıntısını bir kenara atın ve sosyalliğin keyfini çıkartın.

Kitaba buradan ulaşabilirsiniz Ölmeden Önce Yapmanız Gereken 2001 Şey

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -