Posted by : Adsız 22 Mayıs 2013 Çarşamba

Neden ben !
Bazen yakarırız neden ben ! deriz, bu niye benim başıma geldi deriz. Bu yazıyı okuyup kendinize tekrar sorun neden ben diye, umarım yardımcı olur.








Niye ben ! der insanoğlu bazen başına kötü bir olay geldiğinde. Dünyada şu kadar
insan var onların arasından neden ben diye hesap sorar bişeylerden ama şanslı olduğu anlarda sormaz bunu kendine ve hep dahasını ister.
İşte şimdi böyle bir olaydan, ibretlik bir olaydan çıkıcaz yola hatamzı anlamak için.

Efsane Wimbledon tenis oyuncusu Arthur Ashe AIDS'den ölmek üzereydi.
Dünyanın herköşesinden hayranları mektup yolluyorlardı Arthur'a.
Bunlardan bir tanesinde şöyle yazıyordu ;
"Neden Tanrı böylesine kötü bir hastalık için seni seçti"?

Arthur Ashe buna şu cevabı verdi ;
Tüm dünyada...
50 milyon çocuk tenis oynamaya başlar,
5 milyonu tenis oynamayı öğrenir,
500.000'i profesyonel tenisi öğrenir,
50,000'i yarışmalara girer,
5,000'i büyük turnuvalara erişir,
50'si Wimbledon'a kadar gelir,
4'ü yarı finale,
2'si ise finale kalır.

Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı'ya " Neden ben?" diye hiç sormadım. O halde
bugün sancı çekerken, Tanrı'ya "Niye ben?" mi demeliyim.

Mutluluk insanı tatlı yapar,
Zorluklar güçlü yapar,
Hüzün ise insan yapar,
Yenilgi mütevazi yapar,
Başarı insanı ışıldatır.
Ama yalnız Tanrı yolumuza devam etmemizi sağlar.
Tanrı'ya asla "Niye ben?" diye sormayın. . . Ne olacaksa olacak...
Onun kendine has usulleri vardır, bildiği vardır.
Herşey kendi iyiliği için olur.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -