Posted by : Adsız 1 Ocak 2014 Çarşamba

Kitabı Okuyan Dürümü Kapar!
Daha önce değişik bir kitap okumaya teşvik kampanyası anlatmıştım. Bu sefer ki kampanya ise Kahramanmaraş'tan.


Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde bir okulun başlattığı projeyle, haftada iki kitap okuyan öğrencilere hafta sonunda dürüm ve ayran ikram ediliyor. Kitap okuma alışkanlığı kazandırmak için başlatılan projeyle kendi seçtiği iki kitabı okuyan öğrenciler, her hafta sonu okulun bahçesine kurulan stantlardan bedava dürüm yiyip, ayran içiyor. “Kitabımı Okuyorum, Dürümümü Yiyorum” projesi ile öğrenciler hem eğleniyor hem de okuma alışkanlığı ediniyor.

Diğer kitap okuma teşvik kampanyası için buraya tıklayın.

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Bence de güzel ve teşvik edici bir yaklaşım. Sonuçta bu zamanlarda alınacak her bilgi öğrencilerin gelecekleri konusunda büyük önem taşıyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru. Bir şeyleri dayatmaktan çok keyifli bir şekilde öğretilmesini sağlarsak kalıcı bilgi olur, diye düşünüyorum. Yapan kişileri ben de takdir ettim.

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -