Posted by : Adsız 10 Haziran 2013 Pazartesi

on the road
Evden bir çıktım yüzerce kilometre yol, binlerce rakım devirdim, biraz sınav, biraz yol stresi yaşadım, dönüşüm yorucuydu...

İple çektiğim 27 mayıs tarihi geldiğinde ki bu final tarihi demek oluyordu evden çıktım. Atlatılması gereken bir final haftası, Konya ve Hadim gezisi, binlerce kilometre yol, yine binlerce rakım mevcuttu.

Çantamı hazırlayıp yollara koyuldum ve dokuz saatlik bir yolculuktan sonra ilk olarak okul Konya-Ereğli, Kemal Akman MYO oldu. Son dönemim ve okulu bitirecektim. KYK'ya yerleştim, zaten burada kaldığım sürece KYK yurtları hakkında yazılar yazdım. İki gün erkenden gitmenin faydalı olacağına inandığım için 25 Mayıs'ta gittim, notlarımı toparladım ve finallere çalıştım. Lanet olsun ki sınavlarım arası 4 gün boşluğum mevcuttu, neyseki o boş günlerde kız arkadaşım Konya ziyaretine gelecekti. İlk sınavlarımı atlattım ve 4 gün boşluğu beklemeye koyuldum. O sırada kız arkadaşımla kısa bir günlük Konya turu yaptık, ardından son iki sınavımı verip arkadaşımın köyü olan Konya-Hadim köyüne geçtim...

Burayı ayrıntılı olarak başka bir konuda aktaracağım orada 3 gece kaldıktan sonra yine aynı yolları teperek memleketim Düzce'ye geldim. Ayın 7'siydi. Bu süre zarfında 2000 rakıma çıkıp, deniz seviyesine kadar indim, sonucu baş ağrısıydı evet, aldığım kilometreleri söylemiyorum bile fakat en iyisi okulu bitirmek oldu, öğrencilik hayatım kısmen bitti sayılır. Neyse omuzlarımdan bir yük kalktı...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -