Posted by : Adsız 23 Mart 2013 Cumartesi

Bumerang Network
Size blog dostu bir platformla neleri değiştirebileceğinizi söylesem ne dersiniz?  Bumerang'la uçuşa geçiyoruz, işte bir başlangıç hikayesi.

Blogger ; paylaşmayı seven, bildiğimi bilmeliler, bilmediklerimi diğerlerin öğrenmem gereken deyip yazan kişidir. Yazar, yazar, yazar. . .


Ve şöyle bir bakıp ; ben yazıyorum ama okunmuyorum deyip belki de o altın değerindeki içeriğinin heba olduğunu düşünür. Bu tüm bloggerlar için onur kırıcı bir olay olmakla beraber sıfır motivasyon demektir. Bir blogger'ın okuyucusu olmaması bir kanadının eksik olmasıdır, ne kadar okuyucusu olursa da o kadar yüksekten uçar, yazı kalitesi artar, ben okunuyorum onlara yeni bilgiler vermem gerek deyip hem kendini hem okuyucusunu üst seviyelere taşır. İşte bir blogger'ın günümüzdeki değeri budur !

Aslında bu değeri tam anlamıyla keşfetmiş birisi yoktu. Biz yazıyorduk kim okuduya gidiyordu yazımız tüketimi çabuk oluyordu.Neler yapabileceğimi planlıyorken karşıma Bumerang çıktı. hürriyet.com.tr sayfasında " okuyucunu arttırmak ister misin ?, Daha fazla trafik ?, Peki, yazdıkların para kazanmak ister misin ?" diyordu. Hey ! Bir dakika, bu tam da benim istediğim şey değil miydi, hem de daha fazlasıydı bir taşla üç kuştu. Hemen tıkladım ve girdim, bir blogger'ın en iyi yaptığı şeyi, yani araştırma yapıyordum. Bumerang nedir, ne değildir. Tüm yazıları okudum ve katılımı mı gerçekleştirdim. Onaylanma sürecini atlatıp artık bir Bumerang üyesi olmuştum. Meğer ben asıl bir başlangıç yapıyormuşum. Gün geçtikçe daha iyi tanıyor ve kaynaşıyorum  Tüm blogcular bir çatı altındaydı.

Neler kattı neler. . . Biz yazıyorduk yani asıl görevimizi yapıyorduk  okuyucu Bumerang'tan, biz yazıyorduk reklam Bumerang'tan ve biz yine yazıyorduk trafik Bumerang'tan. İşte içeriklerimiz ederini bulmuştu şimdi bizi kim tutabilir? Sonra bunlar yetmedi binevi teşvik projeleri başlattı, bunlar ; içerik atölyeleri, öğretici kamplar, deneyim günleri, sürpriz hediyeler. Bunlar ne için bizim için, özgün yazılar kültürlü bir bloggerın içindi.İşte şimdi yüksekten uçma zamanımız gelmişti.


Birde Hürlist'ten bahsetme istiyorum. Bloggerlar bir çok dizinlere kayıt olurlar, işte size en değerli dizin ; www.hurlist.com. Bunun dışında içeriklerimizin paylaşıldığı ,www.yazarkafe.com gönderdiğimiz içerikler burada paylaşılıyor ve okuyucu sağlıyor. Bloglarımızı ve kendimizi güncel tutabilme adına en iyi bilgileri de bumhaber.hurriyet.com.tr'le ulaştırıyor bize. Gitgide büyüyen ve büyüten bir platform. Bumerang'la sizde bir başlangıç yapın bakın neler değişecek.

Bumerang başlangıçtır, teşekkürler Bumerang. . .


-->

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -