Posted by : Adsız 6 Ocak 2013 Pazar

Kamp Lider Eğitimi
2013 yılının ilk lider eğitimi Mersin'de başlıyor. Eğitim için kaydınızı yapın işte detaylı bilgiler.


Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen, 2013 ılının ilk lider eğitim kampı başlıyor. Ayrıca bir çok farklı temada eğitimler mevcut.



Yazın yapılan gençlik kamplarında görevlendirilmek üzere Lider eğitimi düzenleniyor. Bu eğitime 20 - 35 yaş arası ünüiversite öğrencileri veya mezunları katılabilir. Eğitim; Mersin'in Silifke ilçesinde Kapızlı mevkiinde bulunan 23 Nisan Gençlik ve İzcilik Eğitim Tesislerinde yapılacak.

Lider Eiğitim ve Kontenjanları

Grup Lideri 600 Kişi
Edebiyat Temalı Lider Eğitimi 25 Kişi
Tarih Temalı Lider Eğitimi 25 Kişi
Doğa Sporları Temalı Lider Eğitimi 100 Kişi
Halk Oyunları Temalı Lider Eğitimi 75 Kişi
El Sanatları Temalı Lider Eğitimi 75 Kişi
Tiyatro Temalı Lider Eğitimi 75 Kişi
Müzik Temalı Lider Eğitimi 75 Kişi

Eğitim Tarihleri Nelerdir ?


Eğitimler 24 Ocak 2013 ile 13 Şubat 2013 tarihleri arasında yapılacaktır.

24 Ocak – 29 Ocak Grup Lideri Eğitimi
27 Ocak – 01 Şubat Grup Lideri Eğitimi
30 Ocak – 04 Şubat Tarih Temalı Lider Eğitimi
30 Ocak – 04 Şubat Edebiyat Temalı Lider Eğitimi
30 Ocak – 04 Şubat Doğa Sporları Temalı Lider Eğitimi
02 Şubat – 07 Şubat Halk Oyunları Temalı Lider Eğitimi
02 Şubat – 07 Şubat El Sanatları Temalı Lider Eğitimi
05 Şubat – 10 Şubat Tiyatro Temalı Lider Eğitimi
05 Şubat – 10 Şubat Müzik Temalı Lider Eğitimi
08 Şubat – 13 Şubat Grup Lideri Eğitimi


Eğitimde Neler Olacak ?


Eğitim sürecinde kamp lideri adayları iletişim becerileri, yaş grubu özellikleri ve ergen psikolojisi, çatışma ve stres yönetimi, gönüllülük, takım çalışması, dünyada kampçılık ve uluslararası kamplar ve kampçılık teknik bilgileri ana başlıklarında eğitimler verilecektir.
Ayrıca katılımcılar rafting, ATV safari ve dalış aktivitelerinden birini seçmeli olarak yapabileceklerdir. Program kapsamında ayrıca Cennet – Cehennem Mağaraları ve Astım Mağarası gezileri yapılacaktır.
Eğitim içeriğinde kamp alanı uygulamaları bulunmaktadır.

Eğitimin Yapılacağı Alan ;

23 Nisan Gençlik ve İzcilik Eğitim Tesisleri



10 Aile Bloğu (122 Oda), 6 Gençlik Bloğu (72 Oda), 1 Personel Bloğu (12 Oda), Mutfak, Restaurant, 6 Adet Derslik, 1 Toplantı Odası ve İdari Binalardan oluşmuştur.

Kayıt Linki Burada ;





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -