Posted by : Adsız 19 Ağustos 2013 Pazartesi

tema vakfı
Adım Adım ile TEMA için Koşmak İster misiniz? 

Adım Adım koşucuları Avrasya ve Runtalya maratonlarında koşarak TEMA Vakfı’na bağış toplanmasına destek olacaklar. Siz de TEMA’yı destekleyen Adım Adım koşucuları arasına katılmak isterseniz, 17 Ağustos 2013 itibariyke her Cumartesi Belgrad Ormanı Neşetsuyu’nda yapılan antrenmanlara katılabilirsiniz. 

Türkiye'nin ilk ve tek yardımseverlik koşu grubu Adım Adım (“AA”) sadece koşmayı değil, koşarken başkalarına yardım da etmeyi ilke edinmiş gönüllülerin, profesyonel olarak çeşitli şirket ve kurumlarda çalışan amatör sporcuların bir araya geldiği sivil toplum oluşumudur. AAO'nun amacı, sportif etkinlikler aracılığıyla, ihtiyacı olan kişi ve kurumları, yardımda bulunmak isteyen kişi ve kurumlarla buluşturmaktır. Adım Adım başta uzun mesafe koşuları olmak üzere yüzme, bisiklet, dağcılık gibi dayanıklılık gerektiren sporlar aracılığıyla ülkemizin önemli sosyal sorumluluk projelerine maddi kaynak ve tanıtım desteği sağlamaktadır. 2007 yılından bugüne 1,300 Adım Adım sporcusu, 2.200 adet yardımseverlik koşusuna katılarak, 27.000 bağışçıdan 3,6 milyon TL bağış toplanmasına aracılık etmiştir. TEMA Vakfı, 2013 yılı itibariyle Adım Adım oluşumunun desteklediği sivil toplum kuruluşları ağına dahil olmuştur.

Adım Adım oluşumunu daha yakından tanımak için;
Website : http://www.adimadim.org/
Facebook : https://www.facebook.com/hareketegec

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Blog Arşiv

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -