Posted by : Adsız 2 Şubat 2013 Cumartesi

Pepsi
Herkesin küçüklüğünde komik bir anısı yatar, benimde aklıma gelen bir Pepsi'li hikayem var.

Herkesin küçüklüğünde komik bir anısı yatar, benimde aklıma gelen bir Pepsi'li hikayem var. Ailenizden birisi sizi severken küçükken de şöyle yapardın gibisinden hikayeyi anlatır, başını okşar ve içinizi ısıtır.

Aile büyükleri yemek için toplanmıştı ve en son dahil olan bendim, birde İstanbul'dan büyük halam vardı. Yemeğe başladık ve konuşmalar yapıp eski günleri yad edip gülüyorduk. Daha sonra annemden bir bardak Pepsi kola istedim ve içmeye başladım. Kendimi bildiğimden beri kola içtiğimde hep gözlerimden yaş gelir, bu nasıl bir huy bilmiyorum fakat kola içmeyi seviyorum. Kolayı içmeye başladım ve her seferinde olduğu gibi gözümden yaş geldi. Büyük halam, " hala bu huyun değişmemiş" dedi ve aklına anlatacağı bir hikaye geldiğini gözlerinden anladım.


O hikayeyi anlatmaya başladı ; 

Altı yaş civarlarındayım ve dedemle gezintiye çıktık. Bir süre gezdikten sonra, dedem yaşlı bir insan biraz dinlenmeye ne dersin evlat diyerek ve mahallenin kıraathanesine götürmüş. O ve arkadaşları çay söylediler. Ben çocuğum oralet gelmiş. Bardağı tutup yere atmışım. Dedem kuşburnu söylemiş onuda atmışım ve bir çok şey denenmiş. Dedem : ben onun derdini biliyorum, çay bardağına bir Pepsi kola koyup getirin demiş. Kola önüme geldikten sonra lıkır lıkır içmişim ve tabi ki gözlerden gelen o yaşlarla ilgi odağı olmuşum. Bu ilgi sayesinde herkesten bir kolayla, eve bir kasa Pepsi kolayla dönmüşüz.



O günlerde de şöyle bir reklam vardı, bizim jenerasyon hatırlayabilir.

Pepsi Reklamı (1998)

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -