Posted by : Adsız 3 Ağustos 2014 Pazar

need for speed
Eğer bir hız tutkunuysanız, arabalar hayatınızda geniş bir yer kaplıyorsa ve Need For Speed oyunun tüm serilerinin hastasıysanız, size bir iyi bir de kötü haberim var. İlk iyi olandan başlayayım; beklediğiniz film çıktı!


Benim çocukluğumun, akranlarımın da çoğunun çocukluğu Need For Speed oyunları oynayarak geçti ve hala da geçiyor. NFS'yi ilk oynadığım zamanı aklıma getirdim bu filmin çıkacağını duyduğumda. Sonra oyunun serileri geldikçe tutkumuz arttı, hayallerini kurmaya başladık. Bir işçi gibiydik NFS'nin karşında, sabah 8-gece 11'lere kadar oynardık.

Tüm bunları neden anlattığıma gelince; NFS'nin en az bir oyununu oynayıp bitirmiş birisi, böyle bir filmin çıkması için bekliyordu. "Ahh bee, bunun filmi çıksa ne harika olur" diyenleri ben duydum, biliyorum. Ben de onlardan birisiyim. Ta ki filmi izleyene kadar.

Size demiştim bir iyi bir de kötü haberim var demiştim. İyi olanı, benim gibi NFS meraklılarının beklediği film çıktı. Kötü haber ise; (şahsen) hiçte beklediğim gibi değildi. Hikaye aslında çok basit, yarış sahnelerin sadece bir tanesinde heyecanlandım. Klasik bir hikayesinin olmasından oldukça puan kaybediyor. Bana göre sebebi ise; Fast&Furious serileri, seviyeyi öyle bir yükseltti ki NFS bu filmiyle o yüzden sınıfta kaldı. Yarış sahnelerinde ise o beklenen heyecanı bulamıyoruz, çünkü soundtrackler sağlam değil, heyecan katamıyor bize. Tabi ki bunca emeği de bir çırpıda kenarı atmak gibi bir derdim de yok. Aaron Paul'de rolüne oturmuş, iyi bir oyunculuk çıkartmış.Konu olarak tam istediğim olmasa da on üzerinden altı derecesindedir.

Şu şekilde özetleyebilirim;
Ailesinin Marshall Motors adlı otomobil tamirhanesini arkadaşlarıyla birlikte işleten Tobey Marshall (Aaron Paul), babasının ölümünün ardından kendilerine kalan borçları temizleyebilmek için var gücüyle çalışmaktadır. Mesai saatlerini otomobil tamiratıyla geçiren Tobey, hafta sonlarını yer altı otomobil yarışlarında yarışarak geçirmektedir. Yarışlarla birlikte arabalara ve adrenaline duyduğu tutku katbekat artarken, Dino Brewster isimli düşmanından büyük bir teklif alır. Son derece zengin bir adam olan Dino, Tobey'den dünyanın en hızlı ve donanımlı Mustang'ini yapmasını ister. Tobey de gerekli olan parayı böylece tamamlayabileceğini düşünürek bu teklifi kabul eder. Bu esnada yeni bir yarış hazırlığı başlar ve bu yarışta Tobey ile Dino rakip takımlarda yarışacaklardır. Ancak bu yarış bir ölümle sonuçlanır ve Dino suçu bir şekilde Tobey'nin üstüne yıkar. Tobey iki yılını hapishanede geçirecek, ardından intikam hırsıyla Dino'yu esaslı bir yenilgiye uğratmaya çalışacaktır.

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Bence film 10 üzerinden 7.5 alır senaryosu bence iyi sonuçta oyundaki hikayeden çıkmaları delilik olurdu NFS izlediğimizin farkında olalım bir oyundan esinlenerek yapılmış bir film bu. Oyuna sadık kalınmış, konumuz YARIŞ !
    FORD Bugatti Lamborghini Koenigsegg , NFS'nin gerçeğiydi ve bu araçları filmde gördük...

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -