Posted by : Adsız 11 Kasım 2013 Pazartesi

Bumerang ödülleri 2013
Hürriyet, Bumerang tarafından düzenlenen Blog Ödülleri yarışmasında "En Çalışkan Blog" kategorisinde ilk aşamayı geçerek oylamaya kaldım. Oylarınızı bekliyorum.




Daha önce 2011 ve 2012 düzenlenen yarışmanın üçüncüsü bu sene düzenleniyor ve 7 kategoriden; En Çalışkan Blog kategorisinde bende yer alıyorum. 2012 yılında ilk aşamayı geçememiş elenmiştim fakat bu sene için çalışıp yer almayı hedefliyordum. Şimdi hedeflediğim an geldi ve ilk aşamayı geçtim. Diğer aşama ise oy toplama, siz değerli okur ve arkadaşlarımdan ÜCRETSİZ olan bu işlemi yaparak destek olmanızı bekliyorum.

Nasıl Oy Vereceksiniz :



  • Resimde görüldüğü gibi ilk cep telefon numaramızı yazıp hemen yanındaki DOĞRULAMA KODU GÖNDER diyoruz. 
  • Gelen mesajı DOĞRULAMA KODU kısmına yazıp altta OY VER butonuna tıklıyoruz.
  • Tüm bu işlemler ücretsizdir ve 3. kişilerle paylaşılmayacaktır.
Bumerang Ödülleri Oy Ver!

Yarışma Hakkında :

Oy süreciyle birlikte jüri değerlendirmesi olacak ve jüride yer alacak kişileri de aktarmak istedim.

  • Pelin Özkan (MediaCat'te Başyazar.)
  • Günseli Özen Ocakoğlu ( Kişisel Gelişim, girişimcilik, nitelikli yönetim üzerine yazılar yazan Rota Yayıncılık bünyesinde yönetim kurulu başkanıdır.)
  • Uğur Şeker (İnternet reklamcılığı ve pazarlama üzerine yazar.)

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. Bende bu yıl katıldım bakalım neler olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene maalesef biz yokuz. Size başarılar :)

      Sil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -