Posted by : Adsız 28 Eylül 2013 Cumartesi

Konaklama İşletmeciliği
Dikey geçişle, geçiş yapacağım bölüme karar verdim ; Konaklama İşletmeciliği.


Geçenlerde konusunu açmıştım AÖF bürosunda çalışmaya başlamıştım diye (bkz :Sorunuz Var Mı ?). Oradayken biraz dersleri araştırdım e bütün gün AÖF kitapları arasındayım sonuçta, ilk Kamu Yönetimi bölümü okumaya karar verdim fakat kitaplara bakınca fazla politik geldi hiç bana göre değil. Daha sonra  Konaklama İşletmeciliği dikkatimi çekti ve araştırdım benim için daha iyi oldu. Hem KPSS'ye hazırlanma senesi hemde iş güç derken fazla efor sarf etmemem gerek ama bir yandan da lisans tamamlamam lazım diyerek bayramdan sonra dikey geçişimi yapacağım.

Bilmeyen veya düşünen arkadaşlar için kısaca anlatıyım, kendimden örnek vererek. Arkadaşlar, elektronik Haberleşme, önlisans mezunuyum. Açık öğretimden sınavsız dikey geçiş hakkımı kullanarak Konaklama İşletmeciliği bölümüne kayıt yaptıracağım. Üç ve dördüncü sınıftan devam edeceğim yoluma, minimum iki yıl sonra lisans mezunu olabiliyorum. Ders konusuna gelince hangi derslerden bende alacağım bilmiyorum, kayıt yapılınca artık öğreneceğim orası muamma. Farklı bir sonunuz olursa ivedilikle cevaplarım.

Önlisans mezunları DGS ile geçiş yapabileceği kayıt tarihi : 30 Eylül - 25 Ekim tarihleri arasındadır. 

{ 2 yorum... read them below or Comment }

  1. BENDE KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜNE KAYIT YAPTIRDIM. TEK SIKINTI YARDIMCI KİTABININ HİÇ OLMAMASI... :((

    YanıtlaSil
  2. Her gelen soruyor zaten :)

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -