Posted by : Adsız 5 Eylül 2013 Perşembe

aöf
AÖF Bürosunda çalışmaya başladım. Sorularınız varsa bilgilendirmek amaçlı yardım edebilirim.
Herkese merhaba !

İşe başladım maalesef blogumdan uzak kaldım. Yine sizlere yön göstermek ve bilgi vermek amacıyla bu konuyu açayım dedim. 2 Eylül 2013 tarihinden itibaren AÖF bürosunda çalışmaya başladım. Okumak isteyen ve bilgilenmek isteyen kişilere yardımım dokunursa sevinirim. Umarım herkese yardımcı olurum.

Kısaca şunları da belirteyim ;

ÖSYS'den direkt veya yerleştirmeyle kayıt tarihleri ; 2 Eylül - 13 Eylül arasında başladı ve devam ediyor..



{ 4 yorum... read them below or Comment }

  1. bu yazıyı görmeme çok sevindim hayırlı olsun öncelikle :D şimdi ben kamu yönetimini bitirdim sınavsız olarak AÖF'den sosyoloji bölümüne kayıt yaptırmak istiyorum mümkün mü? kayıt tarihleri ne zaman? harç yatırılıyor mu ve ne kadar ? biraz faazla soru oldu ama şimdiden teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehrinizde ki aof bürosuna ikinci üniversite kapsamında kayıt yaptıracağım deyin. Bu ayın 16 sonda başlıyor. Harç tabi ki var 205 TL. Vakıfbanka yatıracaksınız. Sağ olun iyi niyetiniz için :)

      Sil
  2. TEŞEKKÜRLER CEVAP İÇİN... bİR ŞEY DAHA SORACAĞIM NE ZAMANA KADAR DEVAM EDİYOR KAYIT?

    YanıtlaSil
  3. Gizem Hanım, bu ayın 20'si gibi AÖF bürosuna giderseniz gerekli bilgilere ulaşırsınız. Kayıt için ne lazım onları öğrenirsiniz. Kayıtı 1 Ekim - 17 Ekim arasında yaptırabilirsiniz.

    YanıtlaSil

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -