Posted by : Adsız 20 Eylül 2012 Perşembe

Burs
Burs almak mı istiyorsunuz ? Bu yazı serinde burs veren kurumlardan haberler vereceğiz. Burs veren kurumları incelemek için bakınız.


Şüphesiz ki burs öğrenci için büyük bir fırsattır bunun bilincindeyiz ve sizler için verilen bursları takip edip paylaşıyoruz.




Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı Burs Başvurusu 2012-13


Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı
Burs başvuru tarihi 17 Eylül - 31 Ekim'dir.

Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı Türkiye’nin en önemli kaynağı olan gençlerimizin eğitimine destete bulunmaktır. Bu kapsamda üniversitelerde, yüksek ve orta öğretim kurumlarında okuyan yetenekli, çalışkan, başarılı ancak maddi olanakları kısıtlı (Üniversitelerin, İşletme, İşletme Mühendisliği, Turizm İşletmeciliği, İktisat, Kimya Lisans, Kimya Mühendisliği, Makina Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği,  Gıda Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, Veterinerlik, Su Ürünleri bölümlerinde eğitim gören) öğrencilere, Vakfın Öğrenci Burs Yönetmeliği çerçevesinde karşılıksız burs verilmektedir. Bugüne kadar 4500'e yakın öğrencinin eğitimine katkıda bulunulmuştur.

Burs İçin Gereken Şartlar ;
  • Başarılı bir öğrenci olmak,
  • Burs almayı gerektirecek maddi desteğe ihtiyaç duyuyor olmak,
  • Hiçbir resmi, özel kurum ve kuruluştan burs veya herhangi bir şekilde maddi yardım almıyor olmak.
  • Vakıf üniversiteleri ve ikinci öğretimde eğitim görmüyor olmak.
Başvuruda Gereken Belgeler ; 
1- Öğrenci belgesi
2- Okuldaki başarı durumunu gösteren resmi belge,
- Üniversiteye bu yıl kayıt olanlar için YGS ve LYS sonuç belgesi,
- Yüksek lisansa yeni kayıt olanlar için ilgili enstitüden belge,
- Ara sınıflarda öğrenim görenler; genel not ortalamasını gösteren öğretim kurumundan onaylı not dökümü belgesini (transkript).
3- Disiplin durumunu gösterir resmi belge,
4- Okuyan kardeşler için okul müdürlüğünden alınan öğrenci belgesi,
5- Ücretler ve maaşlar(emekli) için son ayın bordro fotokopisi,
6- Serbest meslek sahipleri için geçmiş yılın vergi levhası fotokopisi,
7- Kira sözleşmesinin fotokopisi,
8- Nüfus müdürlüğünden Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği,
9- İki muteber kişiden referans mektubu.

NOT
Formda sorular öğrenci tarafından cevaplandırılacaktır. Verilen cevapların eksik ve/veya yanlış olması halinde ödenen burs kesilir ve burs tutarı kanuni faizi ile birlikte geri alınır. Öğrencinin yaşının 18’den küçük olması halinde form velisi tarafından doldurulup imzalanacaktır. Doldurulan form ile istenilen belgelerin aslı son burs başvuru tarihinden önce Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı’nda olacak biçimde gönderilmelidir.

MS Excel ile hazırlanmış Burs İsteme Dilekçesi ve Durum Bildirim Formunu aşağıdaki yöntemlerden birini kullanarak sağlayabilirsiniz:

BURS FORMU ÜNİVERSİTE

BURS FORMU

Linkleri kullanarak çıktıları alın.





Cinsiyetim - Aradıım kişi  468x60

En Kültürlüler

İzleyiciler

Alt Kategoriler

Asla Vazgeçmeyenler

- Güç ve güveni hep dışımda aradım. Ama bunlar, insanın içinden gelir ve hep oradadır.
(Sigmund Freud)

- Dünya üzerinde en güçlü silah, ateşlenmiş insan ruhudur.
(Marshall Foch)

- Onların peşinden gidebilecek cesaretiniz ve yeterli özgüveniniz varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
(Walt Disney)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © Kültür Yaşa -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -